DĖMESIO: Svetainė buvo naudojama projekto vykdymo metu, nuo 2013 m. nebeatnaujinama ir 2018 m. bus uždaryta. Aktualios informacijos ieškokite Ugdymo sode.
Inovacijos - Archyvas
LT EN

Ugdymo plėtotės centras

Projektas „Pradinių klasių mokytojų ir specialiojo ugdymo pedagogų kompetencijų taikyti informacines komunikacines technologijas (IKT) ir inovatyvius mokymo metodus tobulinimo modelio išbandymas ir diegimas“

Įgyvendinimo laikotarpis: 2009 m. liepos 24 d. – 2012 m. birželio 24 d.

Archyvas




Baigėsi seminarų ciklas projekto pilotinių mokyklų komandoms

2011-11-28

2011 m. lapkričio mėnesį Druskininkuose, Vilniuje, Tauragėje, Kaune, Utenoje ir Klaipėdoje baigėsi tęstinių seminarų ciklas projekte „Pradinių klasių mokytojų ir specialiojo ugdymo pedagogų kompetencijų taikyti informacines komunikacines technologijas (IKT) ir inovatyvius mokymo metodus tobulinimo modelio išbandymas ir diegimas“  dalyvaujančių pilotinių mokyklų komandoms. 120-čiai pedagogų  buvo įteikti kvalifikacijos tobulinimo pažymėjimai.

 

Šešiuose miestuose įvykę paskutinieji keturių seminarų ciklo seminarai „Inovatyvių mokymo(si) metodų ir IKT diegimo pradinėse klasėse metodikos išbandymo rezultatų apibendrinimas. Mokyklos gerosios patirties įvertinimas ir sklaidos galimybės“ buvo skirti komandų veiklos refleksijai, taip pat, mokyklų strateginių planų bei esminių pokyčių diegiant IKT ir inovatyvius mokymo metodus aptarimui.

Seminare mokyklų komandų nariai dirbo grupėse, aptarė konkrečius savo mokyklų strateginio plano etapus, suplanuotų pokyčių įgyvendinimo sėkmes ir nesėkmes, aktyviai diskutavo  apie tai, koks esminis  įgyvendinamo pokyčio  poveikis  buvo jų mokyklos pradinių klasių mokiniams. Antroji seminaro dalis buvo skirta mokyklos komandų suplanuoto pokyčio  diegiant IKT ir inovatyvius mokymo metodus sėkmės istorijoms: kitų mokyklų sukurtų savo sėkmės istorijų aptarimui, scenarijų vaizdo medžiagai apie savo mokyklą kūrimui ir praktinei užduočiai, kurios metu, komandų nariai iš Druskininkų „Atgimimo“ vidurinės mokyklos, Tauragės „Šaltinio“ ir Utenos Krašuonos pagrindinių mokyklų, Klaipėdos „Gilijos“, Vilniaus „Vyturio“, Kauno „Varpelio“ pradinių mokyklų dirbdami grupėse  su  „Photo Story” programa sukūrė ir pristatė po 4-5 skirtingas savo mokyklų sėkmės istorijas. Pedagogų praktiniai darbai parodė, kad kiekviena komanda veikia savitai ir kuria išskirtinę IKT ir inovatyvių mokymo metodų diegimo savo mokykloje sėkmės istoriją.