Ugdymo plėtotės centras
Projektas „Pradinių klasių mokytojų ir specialiojo ugdymo pedagogų kompetencijų taikyti informacines komunikacines technologijas (IKT) ir inovatyvius mokymo metodus tobulinimo modelio išbandymas ir diegimas“
Įgyvendinimo laikotarpis: 2009 m. liepos 24 d. – 2012 m. birželio 24 d.
Užsiprenumeruoti naujienlaiškį
Įrašykite savo el. pašto adresą
2011 m. lapkričio mėnesį Druskininkuose, Vilniuje, Tauragėje, Kaune, Utenoje ir Klaipėdoje baigėsi tęstinių seminarų ciklas projekte „Pradinių klasių mokytojų ir specialiojo ugdymo pedagogų kompetencijų taikyti informacines komunikacines technologijas (IKT) ir inovatyvius mokymo metodus tobulinimo modelio išbandymas ir diegimas“ dalyvaujančių pilotinių mokyklų komandoms. 120-čiai pedagogų buvo įteikti kvalifikacijos tobulinimo pažymėjimai.
Šešiuose miestuose įvykę paskutinieji keturių seminarų ciklo seminarai „Inovatyvių mokymo(si) metodų ir IKT diegimo pradinėse klasėse metodikos išbandymo rezultatų apibendrinimas. Mokyklos gerosios patirties įvertinimas ir sklaidos galimybės“ buvo skirti komandų veiklos refleksijai, taip pat, mokyklų strateginių planų bei esminių pokyčių diegiant IKT ir inovatyvius mokymo metodus aptarimui.
Seminare mokyklų komandų nariai dirbo grupėse, aptarė konkrečius savo mokyklų strateginio plano etapus, suplanuotų pokyčių įgyvendinimo sėkmes ir nesėkmes, aktyviai diskutavo apie tai, koks esminis įgyvendinamo pokyčio poveikis buvo jų mokyklos pradinių klasių mokiniams. Antroji seminaro dalis buvo skirta mokyklos komandų suplanuoto pokyčio diegiant IKT ir inovatyvius mokymo metodus sėkmės istorijoms: kitų mokyklų sukurtų savo sėkmės istorijų aptarimui, scenarijų vaizdo medžiagai apie savo mokyklą kūrimui ir praktinei užduočiai, kurios metu, komandų nariai iš Druskininkų „Atgimimo“ vidurinės mokyklos, Tauragės „Šaltinio“ ir Utenos Krašuonos pagrindinių mokyklų, Klaipėdos „Gilijos“, Vilniaus „Vyturio“, Kauno „Varpelio“ pradinių mokyklų dirbdami grupėse su „Photo Story” programa sukūrė ir pristatė po 4-5 skirtingas savo mokyklų sėkmės istorijas. Pedagogų praktiniai darbai parodė, kad kiekviena komanda veikia savitai ir kuria išskirtinę IKT ir inovatyvių mokymo metodų diegimo savo mokykloje sėkmės istoriją.