DĖMESIO: Svetainė buvo naudojama projekto vykdymo metu, nuo 2013 m. nebeatnaujinama ir 2018 m. bus uždaryta. Aktualios informacijos ieškokite Ugdymo sode.
Inovacijos - Archyvas
LT EN

Ugdymo plėtotės centras

Projektas „Pradinių klasių mokytojų ir specialiojo ugdymo pedagogų kompetencijų taikyti informacines komunikacines technologijas (IKT) ir inovatyvius mokymo metodus tobulinimo modelio išbandymas ir diegimas“

Įgyvendinimo laikotarpis: 2009 m. liepos 24 d. – 2012 m. birželio 24 d.

Archyvas




Ugdymo inovacijos Vokietijos mokyklose

2011-11-18

2011 m. lapkričio 6-11 d. Vokietijoje vyko Getės instituto organizuotas ir finansuotas tarptautinis pažintinis vizitas „Promoting Multilingualism“, skirtas daugiakalbystės skatinimui Europoje, kuriame dalyvavo Lietuvos, Estijos, Latvijos, Lenkijos, Slovakijos, Slovėnijos, Čekijos, Vengrijos ir Vokietijos švietimo ekspertai, švietimo ministerijų ir joms pavaldžių institucijų darbuotojai. 

Iš Lietuvos į Vokietiją vyko LR Švietimo ir mokslo ministerijos Bendrojo ugdymo ir profesinio mokymo departamento Ikimokyklinio ir pradinio ugdymo skyriaus vedėja Gražina Šeibokienė ir Ugdymo plėtotės centro įgyvendinamo projekto „Pradinių klasių mokytojų ir specialiojo ugdymo pedagogų kompetencijų taikyti informacines komunikacines technologijas (IKT) ir inovatyvius mokymo metodus tobulinimo modelio išbandymas ir diegimas“ vadovė Ramutė Skripkienė. 

Vizito dalyviai lankėsi Berlyne, Leipcige, Erfurte ir Frankfurte prie Maino, kur susipažino su trijų Vokietijos federalinių žemių – Saksonijos, Tiuringijos ir Heseno – švietimo sistemomis, pedagogų kvalifikacijos tobulinimo idėjomis, švietime taikomais inovatyviais ankstyvojo kalbų mokymo, dvikalbio ugdymo ir imersijos metodais, susitiko su Getės instituto ir Getės universiteto atstovais, lankėsi Berlyno, Leipcigo, Erfurto ir Frakfurto prie Maino ugdymo įstaigose, stebėjo įvairiais metodais vedamas užsienio kalbų pamokas, susipažino su inovatyviam dvikalbiam ugdymui skirtais naujais projektais, dalijosi savo šalių patirtimi.
Bendravimas su užsienio šalių švietimo ekspertais padėjo kitaip pažvelgti į šiandieninį kalbų mokymą ir mokymąsi, daugiakalbystės ir inovacijų svarbą, praplėtė tolesnio bendravimo ir bendradarbiavimo su užsienio šalimis švietimo srityje galimybes.