Ugdymo plėtotės centras
Projektas „Pradinių klasių mokytojų ir specialiojo ugdymo pedagogų kompetencijų taikyti informacines komunikacines technologijas (IKT) ir inovatyvius mokymo metodus tobulinimo modelio išbandymas ir diegimas“
Įgyvendinimo laikotarpis: 2009 m. liepos 24 d. – 2012 m. birželio 24 d.
Užsiprenumeruoti naujienlaiškį
Įrašykite savo el. pašto adresą
2011 m. balandžio 26-27 dienomis projekto 1.3.1. veiklos Inovatyvių mokymo metodų ir IKT diegimo pradinėse klasėse organizavimo metodikos sukūrimas ir išbandymas pilotinėse mokyklose vadovė Rima Bačkienė Lietuvos nacionalinės UNESCO komisijos siuntimu dalyvavo tarptautinėje konferencijoje Informacinės technologijos ir švietimo kokybė: UNESCO asocijuotų mokyklų tinklas pakeliui į ateities mokyklą, vykusioje Kazanėje, Tatarstano Respublikoje (Rusijos Federacija). Konferenciją organizavo UNESCO informacinių technologijų ir mokslo institutas, UNESCO biuras Maskvoje, Vadybos universitetas „TISBI“, Maskvos srities psichologijos ir mokslo universitetas, UNESCO rinkos ekonomikos specialistų rengimo ir profesinio ugdymo katedra, Rusijos federacijos nacionalinis UNESCO asocijuotų mokyklų koordinavimo centras bei Cisto sistemos. Konferencijos tikslas – spręsti aktualias problemas, susijusias su kokybišku švietimu integruojant IKT, kaip švietimą stiprinančią inovaciją.
Konferencijoje R. Bačkienė skaitė pranešimą „IKT – galimybės mokiniams ir mokytojams“, kuriame pristatė Ugdymo plėtotės centro įgyvendinamą projektą „Pradinių klasių mokytojų ir specialiojo ugdymo pedagogų kompetencijų taikyti informacines komunikacines technologijas (IKT) ir inovatyvius mokymo metodus tobulinimo modelio išbandymas ir diegimas“, pasidalijo inovatyvių mokymo metodų ir IKT diegimo Lietuvos bendrojo lavinimo mokyklų pradinėse klasėse patirtimi, pateikė gerosios praktikos pavyzdžių iš projekte dalyvaujančių pilotinių mokyklų, įgyvendinančių pradinio ugdymo programas. Konferencijoje pranešimus skaitė lektoriai iš Jungtinės Karalystės, Bulgarijos, Moldovos, Suomijos, Estijos, Latvijos, Armėnijos, Kazachijos bei kitų NVS šalių ir įvairių Rusijos sričių. Konferencijos dalyviai diskutavo apie šių dienų švietimo ir inovacijų taikymo tendencijas Europoje ir NVS šalyse siekiant tikslingai ir inovatyviai panaudoti IKT ugdymo procese, darbo grupėse rengė rekomendacijas ir siūlymus Rusijos ir Pabaltijo valstybių UNESCO asocijuotų mokyklų veiklai.
Akimirkos iš konferencijos: